luni, 24 iunie 2013

Cinci sfaturi pentru o relatie de cuplu mai buna!

                                             
                                                     

                           Cinci sfaturi pentru o relatie de cuplu mai buna




Relatia de cuplu este ca si starea de sanatate: este mai bine sa previi sau sa vindeci micile afectiuni decat sa ajungi intr-un stadiu critic, cand doar operatia te poate salva. De aceea, nu lasa problemele si frustrarile sa se adune. Rezolva-le din timp, inainte ca totul sa se naruie. Poti evita usor o despartire pe care nu ti-o doresti, gasind timp si strategii pentru stabilirea unui echilibru in viata de cuplu. 

1. Inlocuieste certurile cu discutii calme

Atunci cand te enerveaza ceva la partenerul tau si iti vine sa tipi in secunda doi, respira adanc si gandeste-te de mai multe ori inainte sa incepi cearta. Din cate astfel de conflicte ai iesit mai castigata? Cu ce s-a imbunatatit relatia voastra dupa ce v-ati enervat amandoi? Cu siguranta nu ai avut parte de nici un fel de reconciliere dupa o cearta, ci doar de frustrari care au rabufnit si care se intorc inapoi mai dificile decat erau. 

Decat sa va certati, incercati sa va calmati amandoi si sa discutati ca intr-o situatie normala. Fiecare trebuie sa aiba dreptul de a spune ce anume il nemultumeste la celalalt si impreuna sa gasiti o cale de iesire. Prin cearta nu faceti decat sa distrugeti din temelii relatia, iar efectele negative se vor vedea la un moment dat. 

2. Nu mai critica. Gaseste solutii

Este usor sa critici si sa reprosezi tot timpul, fara sa te straduiesti sa schimbi ceea ce te deranjeaza. Incearca sa adopti o atitudine total opusa celei de pana acum: in loc sa acuzi, gaseste direct solutii. Analizeaza problema existenta in cuplu, afla cine este de vina (de cele mai multe ori, fiecare are o parte din vina) si gaseste un remediu. Lucrurile se vor schimba treptat, daca la mijloc este bunavointa si, bineinteles, iubire. 

3. Urmeaza pasii: a. imi cer scuze; b. arat afectiune; c. rezolv concret problema

Cei trei pasi asigura in orice situatie o rezolvare sigura. Primul pas atrage iertarea si simpatia partenerului. Al doilea pas ii aduce aminte ca formati un cuplu si ca impreuna puteti trece peste orice problema. Al treilea pas duce la rezolvarea concreta a problemei, astfel incat sa nu va mai intalniti cu ea si in viitor. 

Probabil ca va fi mai greu prima oara, insa in timp, acest ritual iti va asigura armonia in cuplu pe care ti-o doreai de mult timp. Practic, poti evita usor situatii conflictuale, marunte la prima vedere, insa care adunate la un loc trag relatia spre un esec sigur. 

4. Mergeti in vacanta

Daca problemele sunt deja prea multe si simtiti ca nu le mai faceti fata, dati-le pe toate la o parte si luati o pauza. Amanati-le putin, aveti pur si simplu nevoie de un moment de respiro. Uitati tot ce este in neregula in relatia voastra si luati-o pur si simplu de la zero, ca si cum abia v-ati cunoscut. Si unde puteti uita mai usor de toate nemultumirile si problemele daca nu intr-o vacanta? 

5. Nu observa doar lucrurile rele. Fii atenta si la cele pozitive

Daca relatia se afla intr-un punct tensionat, tinzi sa vezi doar partile rele ale partenerului. Brusc, vei avea ochi doar pentru greselile si defectele lui. Schimba-ti atitudinea pana nu vezi in el cel mai mare dusman al tau. 

De multe ori putem distorsiona lucrurile in totala neconcordanta cu realitatea. Partenerul tau are si calitati, insa tu ii poti observa doar defectele. De ce sa nu vezi atunci totul inversat? Cu siguranta partenerul tau are si o multime de parti bune, de aceea l-ai si ales, nu?

Adu-ti aminte ce anume te-a impresionat la el si ulterior ce te-a pastrat langa el. Fiecare om are ceva deosebit care il diferentiaza de ceilalti. Atat timp cat pentru tine vor fi prioritare partile lui bune, relatia va merge mai departe fara probleme, iar nemultumirile vor disparea treptat. 


Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere